Redan 3 januari 2010

Ja, då har man hunnit med nyår också. Det går snabbt när man har roligt... : )
Vi var som sagt i hbg på nyår, det var trevligt folk och god mat. En mycket lyckad kväll alltså.. Vi hade bestämt att varje par skulle göra en drink. Det var jätte kul och lyckat.



Så det blev tre drinkar. Alla var jätte goda. Sen vid tolvslaget gick vi ner till havet och kollade på fyrverkerierna.. Vi såg över till danmark, det var jätte fint.
Hur var ert nyår?



I lördags va jag och B2 ute och svirade runde ri Lund. Vi va här hemma först, vi drack lite och snackade mycket.. haha Det togs självklart ett och ett annat foto (man kan inte förvänta sig ngt annat av oss.. haha)







Love you honey!


Har köpt en kavaj och ett linne. Kavajen är grå med vitrandigt inuti armarna (ni vet vad jag menar), kan ta foto den imorgon (om jag kommer ihåg det)
Har velat ha en sådan kavaj ett tag nu, men har inte fått tummarna ur och handlat en. :)


Ja, det var allt för nu, fick bli ett litet inlägg, bilderna tog ju upp störst plats.. Men är ni som mig så tycker ni väl det e roligare att kolla på bilder. Hörs imorgon. :)






Kommentarer
Postat av: B2

Love you to honey.

Snart fixa håret, lääängtar!

2010-01-06 @ 01:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0