Saker, saker, saker





Jag vill ha en ny jacka.. (ovanligt) Men vet inte vilken sort jag ska köra på. Eller om det ens är lönt att köpa en ny nu. Fast sen o andra sidan kommer det ju vara kallt till iaf mars. (visst älskar vi Sverige, kaaaallt) Och köper man en ny nu kan man ju använda den nästa vinter också.
Iallafall. Den svarta (första bilden) är av en kortare modell. Jag tycker att man ska ha både och, alltså en lång jacka och en kort. Och den svarta är faktiskt sjukt snygg. Den och dom andra två kommer från Nelly.
Den andra jackan, den blå (andra bilden) är så sjukt snygg, blir helt varm i kroppen när jag ser den. haha Den kostar dock nästan 7000 kr, så köper man den får man fan använda den. haha Och ja, det hade jag lätt gjort.
Den sista jackan (tredje bilden) pälsjacka. Ja, alltså jag vet inte. Det funkar för alla andra som äger en, varför skulle det inte funka för mig då? Jag hade självklart inte använt den hela tiden, men det kan väl vara en cool sak att ha i garderoben, en jacka man kan dra fram om man ska ut tex.

Men som sagt, får kanske vänta med det. Det är nog det smartaste... (får väl vara smart när det gäller shopping någon gång.)


 Och till det ni har väntat på. Blir ingen hemlighet denna veckan. (tyvärr) Jag är like besviken som ni. Tro mig. Men i februari/mars tror jag att det kanske kan dyka upp något. : ) Så ja, ena hemligheten i början/mitten av februari och den andra i slutet av februari/början av mars. Och nej, mina söta vänner, det är inte vad ni tror. Det är igentligen ingen big deal. Men det är lite roligt bara. Lite saker som förgyller vardagen kanske. haha


Väntar fortfarande på att mitt hår ska komma. Haha, låter helt sjukt nu när jag läste det själv. Men ni förstår vad jag menar. Tror att det kanske dyker upp imorgon, eller möjligtvis på torsdag. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!


That´s it for now. But I´ll be back.. (haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0