tv-beroende..

Tror jag har blivit en soffmänniska.. bläää
Vill inte, vill inte, vill inte...
Vägrar bli en sån som sitter hemma och glor. Får bli ändring på detta.. (när vi flyttat) Kommer ha såå mycket att göra så jag kommer inte hinna sitta och glo. Och om jag hinner göra ngt förutom att gå ut med hunden, städa 156 kvm, tvätta, måla, dammsuga m.m. så blir det nog att träffa vänner.. : )
Och ska lägga ner de onyttiga sakerna jag trycker in i käften.. Nyttigt kan också vara gott.. Vindruvor, äpple, morötter m.m. Ja, det ska vi nog kunna fixa..

Iallafall, ska kolla på tv ikväll. ska inte göra mycket mer. Ja, skulle kanske färga håret, men det går ju jätte snabbt...


Roomservice... kanal5 klockan 20.00
Grymt duktiga killar (män)



The real housewives of New Jersey... kanal5 klockan 21.00
Älskar de här serierna. haha så patetiskt att det blir roligt. : )

Hörs sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0