Vaknade.upp.till.en.underbar.dag

Trodde jag vaknade till en helt vanlig dag, men det var det inte. : )
Gick upp rätt sent idag, 10.30 ungefär. Gick upp, var på normalt humör, varken glad eller sur. Får nog medge att jag var rätt trött. Jag hade kunnat sova mycket längre till. Men jag märkte att Akilles ville ut. Och sen fick jag en liten överaskning. Nope, I´m not gonna tell. Blev glad iallafall. :)



Vi fick ju boka om kvik-mötet. Skulle igentligen va där i tisdags, men det blev ju inte av. Så det var antingen idag eller imorgon. Och idag kan vi ju inte så det fick bli imorgon.
Vi ska till min sambos päron idag, sen ska sambon träna. (fotboll)




Jag (som dom flesta tjejerna) älskar skor. Blir som galen när jag är inne på nelly.se
Och jag (som dom flesta tjejerna) äger allt för många skor. Ska ta foto på dom någon gång. Visst, jag har inte överdrivet mycket skor (enligt mig) men där är några stycken. Jag förstår igentligen inte varför man dras till skor. Jag har flera skor som jag inte använt ens. Hur lönt känns det? Men sen och andra sidan hade jag mycket väl kunnat köpa ett par fina skor bara för att. Kanske bara för att kolla på ? haha

Har ni många skor? Hur många?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0