Wear me

Paketet var från Nelly. Har ju klickat hem två klänningar och en mössa.. (en mössa? oh yes... haha)




Haha, den mössan är klockren. Hur många dagar om året har man inte en Bad hair day.
Och klänningarna är ju bara så snygga. Klänningar är alltid snyggast i svart, oavsett vad ni säger.
Varför kan man inte ha svarta klänningar på bröllop.. :( Hade man kunnat ha det hade jag absolut haft det... Men men, har ju redan hittat en klänning till bröllopet i sthlm i slutat av månaden.

Ja, ska ju till stockholm den 29 januari. Ska dit med hela tjocka släkten.. haha Det kommer bli bra liv på den vagnen (tåg) kan jag lova..
Min syster ska gifta sig. : )
Det blir det andra bröllopet under ett år som jag och min sambo ska gå på.
Får ta foto på hotell och resan upp.. Ja, klart, bröllopet också.

Aah, skulle ju ta foto på min kavaj också.. Attans.. nästa gång? haha (glömde bort det)


Imorgon, usch, mår dåligt bara jag tänker på det.. haha Jag ska ta ut mina extensions.. nooooo
Nej men, jag har en plan.. (haha) imorgon som sagt ska jag ta ut mina extensions, sen ska jag låta mitt hår vila.. (Eller ja, kanske inte). Jag ska färga håret tills jag hittar färgen jag vill ha. Sen ska jag faktiskt sätta in håret själv. (med hjälp av någon) Det blir keratinextensions denna gången också.
Ska nämligen köpa både tången och håret. Allt alltså. Jag har köpt en så kallas färgkarta för håret så det bli enkelt att beställa rätt färg på håret..
Detta kommer bli bra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0