God bless FIELDS

Soom sagt, var på Fields idag med en mycket underbar vän!

Trodde dock jag skulle frossa mer. Men nope, tro det eller ej, det blev inte så mycket köpt. Men det lilla jag hittade är jag nöjd med!
Lookie Lookie!


Så läckra! Kilklackar från en affär som heter Ando. Nope, sorry friends. Den finns icke i Sverige.. hehe suuuckers. :P Men bilden är inte rättvis, dom är mycket finare irl. :)


Och ännu ett par solglasögon till min samling. Köpta på vår allas underbara
Monki.


Jag och min B2.. (och ja, jag stormtrivs i mina nya converse. :))




Känner att fantasin inte flödar idag så jag ska ta min  trötta häck och doppa den i soffan, med cola, pringles och toffifee...
 Vilken är din favorit?



Trött och sliten. Men det är det värt!

Imorgon är det en ny dag, och då ska jag in till Lund för att träffa Elin för fika(/kanske shopping :) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0