Trött med en stänk irritation

Gick upp 8 idag, för att jag skulle va vaken när elektrikern kom. Han sa att han skulle komma runt 9 tiden. Men ingen elektriker här icke.. Vafan... Det var samma sak förra gången, han skulle komma mellan 8-8.30, men dök upp vid 10.30.. aaaaaah.... Ok, fine att dom inte kan sätta en exakt tid, men två timmar sen?? Neeej, funkar inte..
Jag vill ju ha det gjort, så jag slipper gå runt och vänta på ngn som ska springa runt i mitt hus. Jag vet inte hur du funkar, men jag är ju hellre ensam hemma än med en främling. + att jag vill sova. Stör mig på att jag gick upp!



Lördag snaaaart :D stoooockholm & Lady gaga!



Fick hem ett litet linne från h&m igår. Eller nja, skjortlinne kanske? oavsett så e den skit söt. :) ljusrosa/vit randig.. Visade bild på den för ngn dag sen. Ligger under shopping. :)

Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0