Ang. kommentaren "Uppdatera mer"

Jag har faktiskt ett så kallat liv, Jag kan inte sitta vid bloggen 24/7... TYVÄRR!

När jag har tid och lust så uppdaterar jag. Jag äger ett hus och en hund och jag försöker hålla fast vid mitt liv, dvs. umgås med familj och vänner.
Tvätten måste göras, tvätten måste hängas upp. Disken detsamma. Akilles (our dog) måste ut. Och huset måste dammsugas, med tanke på att vi har en hund som hårar ner..
OCH jag måste stilla mitt begär med att träffa vänner och lugna mitt shoppingberoende... hahaha

Så sorry om jag inte kan stimulera era "läsa-sandras-blogg"-- beroende. :P

Nej, men skämt o sido. Jag hade gärna uppdaterat mer om jag hade haft tid eller inspiration. Får börja skriva ner saker som jag kommer på att jag kan skriva om.. :) Nöjda?

Nu är ni ju fler läsare än jag kunde drömma om så jag ska försöka uppdatera lite bättre.. Ska iaf trycka in en massa tidsinställda inlägg så ni kräsna får läsa. haha :P

OCH jag ska försöka bli bättre på att ta bilder. Var grym på det innan men not any more... ÄNDRING Sandra!


Kommentarer
Postat av: m - kungen i pungen

sv: oj, då kanske de blir lite svårt ;)

Men det är bara att planera i tid och så, det gjorde vi och det fungerade finfint ;)

2010-11-05 @ 11:17:10
URL: http://tiepnajjs.com
Postat av: louise

2010-11-05 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0