Cravings ???

Vet inte om jag har berättat detta innan men, jag har ett nytt beroende. Och det är Bravo Äppeljuice.
Har druckit det ett tag nu och skämtar inte när jag säger att jag får köpa ny kartong varannan dag. Jag tycker den är sååå god.




Har ni smakat den?
Ja, det är klart ni har.

ÄLSKAR DEN!

Drack tyvärr upp sista nu för ca 2 timmar sen, men ska handla imorgon så det får bli en till. Kanske ska köpa 2 när jag endå är där. :)

Det är säkert inte jätte bra att dricka så mkt av den, med tanke på att den innehåller säkerligen massor av socker. MEN hellre att jag blir beroende av den än chocklad, chips. Ja, andra onyttiga feta saker.

Jag använder min graviditet till denna. Detta får bli min craving!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0