Det var bättre förr? : )

Kollade bakåt i tiden här i bloggen.
Får nog medge att jag var roligare innan. haha Inläggen var mycket roligare att läsa. Var kanske för att jag var och varannan dag träffade vänner, shoppade nya saker och ja, hade mer att skriva om helt enkelt.


Kolla från början och bläddra er framåt så får ni se en skillnad.
Har endå haft bloggen ett tag nu. Men olika långa uppehåll.


Känns som att man haft ett halv års bloggtorka. Jag har bara skrivit tråkiga inlägg.. (?) Uuuh, får bli bättring. Men det är svårt. För man vet aldrig vad man ska skriva om. Jo, visst kan ta foto och visa varje gång jag har målat naglarna, eller varje gång jag har varit och handlat. Alla mina outfits. Varje gång jag har satt upp ett nytt ljus, bytat ljus. osv. osv. Men det glömmer jag typ bort, eller ja, fel av mig, det pallar jag inte. haha Nej, men en kombination kanske. Glömmer bort i vissa fall och ibland skiter jag i vilket.
Skriver t.ex. inte upp varje gång jag har gjort ngt. För det gör jag inprincip varje dag. Antingen är det att jag bara åker och handlar med sambon eller att vi åker och hälsar på familjen.
Får väl helt enkelt bli bättre på det. (har iofs sagt det ett par gånger)


Berättar så mkt jag kan/kommer ihåg/pallar/känner för.... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0