Gooooo dag

God dag..
Tänkte skriva god morgon men kom på att klockan är 14. Har varit uppe sen ca 10.30 idag.
Har igentligen inte gjort så mkt idag, känner inte för så mkt idag heller. Har varit ute med Akilles, satt igång en tvätt. Måste ju tvätta Loppans kläder. Det blir ju bara mer och mer. Så fort jag är klar med de nyaste köper jag fler.. haha Mitt eget fel alltså..

Jag hade igentligen planer för idag, för hela dagen. Men dom ändrades snabbt efter ett samtal igårkväll. Det flyttades till imorgon eller på onsdag. Och nej, jag kan inte berätta vad det är! hehe Heeeeemlis!
Men ni får reda på det i sinom tid.. (när vet jag inte)
Älskar att hålla saker hemliga. Tycker det är så kul att få människor att undra.. :)

hmm, få se. Resten av veckan består av:

Torsdag Föräldrakurs på Lunds sjukhus. Detta är del 1 av 2. Varar i ca 2 timmar.

Lördag Tjejparty hos en tjejkompis. Ska bli kul att träffa mina tjejkompisar från låg-mellan-högstadiet. Tror inte alla kommer dock, men dom som kan komma ser jag fram imot att träffa. :)

Söndag Gåsmiddag hos Niklas mamma.

Förutom det är det lungt denna veckan. (får ju inte berätta alla veckans planer)

Ska även hem till min syster en av dagarna.

Har ni några planer i veckan?

Frågan är vad man ska göra nuuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0