In the car!

(tidsinställt inlägg, vilken underbar uppfinning)

Ja, fy fan. Är på väg upp till Ullared med Elin och Jessan nu. Och det är tidigt. För mig är det tidigt med klockan 8 med tanke på att jag vanligtvis sover till 10-11 varje dag.
Och det får du också göra när du blir gravid! haha

Nej, men den här dagen kommer bli skojsig. Både Elin och Jessica är ju roliga att umgås med. Här ska shoppas, men bara efter mina lilla lista. Ok, det är kanske inte världens minsta lista men den är absolut inte lika lång som förra listan som fick åka med upp till Ullared.

Får se detta som en liten utflyk. En flykt ifrån mitt och Niklas hus. haha Det börjar bli drygt att vara hemma.

Uppdatera mer när jag kommer hem , eller ja, när jag orkar får vi nog skriva ist. Kommer nog stupa i soffan efter den här dagen. Känner på mig att jag kommer vara helt död efter en hel dags shopping tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0