Inlägg utan bild är tråkiga! haha

Helgen gick förbi lika snabbt som vanligt, yes. Men oroa er inte, det kommer en ny snart igen. Säger jag som alltid har helg.. haha :) (sorry)

Var som sagt på KALKONMIDDAG i lördags. Så sjukt gott, och det blev ju som man hade trott, vi rullade typ hem efter att vi krängt myyyycket mat..

I söndags (igår) var vi (som ni såg för några inlägg sen) och kollade på BIL.... Ja, ännu en bil. Måste ha 2, speciellt nu när bebben snart kommer. Niklas ska kunna ta sig till jobb och jag ska kunna röra mig fritt...
Och ja, vi hittade en som NIklas gillade. Det är ju främst han som ska köra den. Jag tar nissan. (den stora fiiina bilen)

Idag vaknade jag vid runt 9.50 och inte långt därefter, när jag fortfarande låg i sängen, ringde det. Det var mamma som undrade om jag ville hänga med till min ena syster och fika. Frukost för min del, så ja tack. Älskar att käka bullar till frukost. Har blivit så trött på mackor. Tycker den mesta frukosten är tråkig faktiskt.

Har ni några förslag på riktigt god frukost? (tveka inte att berätta)

Nu ska jag snart iväg till affären och handla mat till ikväll, blir hamburgare. Såå gott. Älskar dressingen och osten man har på, det är ju typ därför jag käkar det.. haha
Ska även fixa lite ärenden på centrum...



Jag följde inte med till Ullared, kom på att det var första helgen efter löning så där skulle förmodligen vara rätt mkt folk, och det var det...
Ska eventuellt upp med en kompis nästa vecka.. Denna veckan är det ju höstlov så jag tror vi skjuter fram det... Orkar verkligen inte trängas och hålla på. Har ju en mage ivägen dessutom. + att man vill gärna kunna sätta sig ner och vila när man känner för det. Är det en massa folk runt omkring som puttar och håller på blir saken ju bara värre.

Jaaa, tror inte där är mer att berätta at the moment. Men kommer jag på ngt kommer jag tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0