Kunde inte hålla mig..

(Nej, har inte kissat på mig eller ngt sånt om ni nu trodde det.. hahah)

Vill visa dom söta sakerna jag fick i paketet i torsdags..



Kostar igentligen 649 kr, men vi fick det för 49 kr.. :)

Det är en "första" bok, Boken om mig, den är super söt. Där kan man skriva om Loppans tid i magen, lägga upp foto på magen. Man kan berätta om hur jag och Niklas träffades, om våra släkter (man ska fylla i ett släktträd), skriva hur vi tror att han ska se ut, lägga upp foto på Loppans första dagar. Den första tiden och massor, massor mer. :)
Lek och lär tillsammans, det är en bok till oss föräldrar, där står det tips osv.

Kuverten ni ser innehåller kort man kan skicka med foto i när Loppan kommit till världen. Dom är också jätte söta.

En leksak, en mjuk en. Och sist men inte minst en bok som heter En liten prins. :)

En gång i månaden kommer vi alltså få hem ett paket till vår lilla ängel. Med massor av leksaker, böckor (sagor), ljudcd och tipsböcker till mig och Niklas. m.m. Självklart ålderanpassat.
Dom första 3 paketen kommer kosta 49 kr därefter 199 kr.

Min syster är också med där, (det var därifrån jag fick tipset) och hennes lilla son har jätte många fina sagoböcker samt leksaker som han älskar. Idag fick jag se 2 prasselböcker, en julbok, en cd-skiva full med sånger och super många sagoböckor.

Är så lycklig över att jag fick reda på klubben. :)

Ska ta foto inuti böckerna sen någon gång så ni får se hur dom ser ut.

Måste fixa hyllor, för baserat på min systersons rum kommer det behövas pga alla fina böcker som kommer trilla ner i brevlådan.. (ooh, så kul)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0