Nu.är.det.jul.i.vårt.hus.

Ja, som dom flesta så har jag slängt upp ljusstakar, stjärnor och ljus i massor. Är ingen extrem juldekoratör, utan jag tycker om det mer enkla och stilrena. Gillar inte gardiner och dukar med tusen små tomtar och nissar på. Nope, vill isf har enkla röda gardiner ist.
Men smaken är ju som baken, right?

I lördags efter att NIklas släkt hade åkt hem, så gick Niklas upp och hämtade ner jullådan. Och vi började pynta. Äger mest dekorationer till julgranen som ska upp runt den 21-22 december. Längtar så! :)


Tog lite bilder på allt igår. Eller ja, inte allt kanske men nästan. Hoppade över ljusstaken i Loppans rum. Och lite fina ljus som finns överallt i huset.

        

Vissa foto blev bättre än andra. haha Några av dom blev suddiga men jag orkade verkligen inte ta om igår..

  

Jag fick röda fina blommor av Niklas plastmorfar. Super fina! Shit, min kamera är grym.. haha

  

Fick även 2 andra blommor i lördags.

Hur ser det ut hos er? Är ni som jag, lite mer stilren? Eller går ni bananaz på juldekorationen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0