Snabbt om veckan...

Ja, som ni ser så har jag varit väldigt aktiv den här veckan. NOOO, men jag har haft saker att göra. Och nej, jag kan inte berätta vad. Det kommer senare!
Har varit upp innan klockan 8 två dagar i rad denna veckan så idag var det skönt att sova till 10.27.. :)

Jag har varit hos min syster 2 dagar denna veckan, lekt och busat lite med hennes son. Super söta Neo. Och druckit te.

Jag har träffat Elin en dag, fikat som vanligt.

Och igår var jag och Niklas på föräldrakurs del 1 av 2. Och det var super roligt. Kan berätta mer om det i ett baby-inlägg. :)

Idag ska mina föräldrar, min syster samt hennes sambo och deras lilla pojk komma på fika. Dom kommer runt 19 tiden så det blir en kvällsfika. Mysigt!

Tror inte där e mer att berätta, inte vad jag kommer på nu iaf. Har varit en relativt lugn vecka. Det enda jag kan klaga på är de tidiga morgnarna.  blööö

Imorgon ska jag på tjejfest. Några av tjejpolarna ska ut och parta, en annan får åka hem när tröttheten dyker upp. Vilket den gör rätt tidigt nu förtiden. :)
Men det ska bli superskoj att komma iväg och umgås med vännerna ett tag.
På dagen imorgon ska jag och Niklas rensa ut vårt förråd/verkstad. Det ser för jävligt ut just nu, så det behövs. Vill få ut alla verktyg osv. från huset. Tycker inte om när det ligger en massa saker och skräpar, speciellt inte om det inte hör hemma här hemma.

Jag har faktiskt städat och plockat undan idag, så nu är det rent och fint i huset igen. Har även dammsugat upp allt hår efter vår kära hund Akilles. Skulle haft svart golv så hans päls inte syntes. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0