Tatto

Har jag visat er mina tatueringar???
Vet dock inte om jag har bild på alla.
Har 5st. En på magen (precis under naveln), en på handleden, en på ryggraden, en i nacken och en på vänster sida.

Här har ni den på vänster sida. Den var helt nygjord när jag tog detta foto, som ni ser så är jag jätte röd runtomkring. Den gjorde sviiiiin ont att göra. Inte bästa kvalitet på bilden men ni ser ju lite iaf.. (bilen är tagen i vår gamla lägenhet i Lund)



Och här är den på ryggraden + den i nacken. Gjorde dom på 2 olika tillfällen så därför räknar jag dom som 2st.
Den i nacken betyder oxe
(mitt stjärntecken)
Och den på ryggraden är mina syskons namn och födelseår.



Ska försöka komma ihåg att ta foto på resten och ta nya på dom jag har. Är ju som sagt inte den bästa kvaliten men dom duger så länge.
Ni får dock vänta tills min lilla ängel är född och magen är väck. Så jag är lika smal som på första bilden.. haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt! Vart gjorde du dom?

2010-11-02 @ 11:25:54
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0