Bad day!

Försöker komma på ngt som vi (jag & Niklas) kan göra. Vi har igentligen tusen saker att göra här hemma, men känner verkligen inte för det. Vill göra ngt kul, fast kommer inte på ngt... öööh

I veckan ska vi iaf till IKEA (igen) och shoppa lite. Ska handla lite mer trådbackar och plastbackar till vår walk-in... Sen har jag hittat lite saker till Loppan som jag vill köpa. :) Måste ju fylla ut hans fina rum med inredning.

Vi skulle få besök igår, men det blev inte av pga deras lilla hund Kenzo. Så dom kommer hit imorgon ist (tisdag).

Och på onsdag har Niklas fotbollsträning. På höst/vinter halvåret har dom bara träning på onsdagar och inga matcher...

och sen min damer och herrar, så ska vi till Ullared.. På lördag bär det av. Tiiiiidigt på morgonen.. haha uuh, och då menar jag tidigt.. för tidigt??!!


Idag är jag jätte seg. Min kropp orkar inte.. Blir irriterad på att bara sitta inne men orkar samtidigt inte göra ngt.. (skumt I know)
KÄNNER MIG ARG OCH SUR IDAG... jävla skit också...!!!
(av ingen anledning alls)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0