.

Hej alla glada och ni andra!

Har precis duschat och fönat håret. Ska cykla ner till centrum för att handla och lämna lite papper på banken. :)

Morgnarna/förmiddagarna mår jag crappy.. Jag har haft det ett tag men det känns som att det blir värre och värre. Så fort jag har käkat frukost mår jag illa. Det håller i sig i ca 2 timmar varje gång. Och jag får bokstavligt tvinga i mig mat. Jag vet inte om det kan handla om att blodsockret sjunker/stiger snabbt pga allt extra blod i kroppen som måste fixa matsmältningen? Det läggs ju rätt mkt energi på det kan jag tänka mig... Idag kom lunchen nästan upp. :( Men som sagt tvingar i mig så jag mår bra resten av dagen. Jag vet att Loppan tar vad han behöver så det oroar jag mig inte om, men får försöka tänka lite själviskt ibland!

Som sagt, ska ner till ICA och handla litta korv & bröd till ikväll.. Claudia och Jocke kommer ju idag. :) det ska bli såå kul. Har inte träffat Claudia på hur länge som helst... Och jag ÄLSKAR korv med bröd.. haha

Imorgon, ska jag dra med Elin till IKEA. Tror Niklas är trött på stället, jag har ju dragit med honom dit ett x antal ggr. :) Och Elin tycker säkert det är kul. Eller nej, jag VET att hon gör det. Hon kan ju passa på att köpa vanilj doftljus. :D
Jag har en liten lista som jag ska inhandla. Både till mig och Niklas och till Loppan.. :)
Ska passa på att sticka in på babyland också... Där finns också lite saker som jag vill handla..

Längtar så till januari, då Loppan kommer. (förhoppningsvis) Men det är inte bara det jag längtar efter. Får vara lite ego ännu en gång. Jag vill ha tillbaka mitt fina bruna hår. Jag vet att jag tjatar om det, men det var så fint, och jag trivdes så himla bra. :) Ska även då sätta in extensions. Ni vet att jag gärna hjälper till med att sätta in extensions om ni funderar på det. Man ska sätta in det på ett speciellt sätt för att det ska se bra ut, + att man ska tänka på rätt mkt när man har dom isatta. Annars slits dom snabbt, och dom kan t.o.m åka av snabbt. Vilket INTE är kul!


Jahapp, får gå ner och platta håret och fixa till facet.. :) Kan ju göra det nu så slipper jag göra det sen innan vi får besök..

Hörs kanske sen igen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0