Helgen

I fredags var jag i stan med Elin. Vi fikade på mormors bageri.. Gott!!
Efter det körde jag till nova där jag träffade B2... Hittade lite saker som tvunget skulle med hem =) (som ni ser i inlägget innan detta)
Vi kollade lite snabbt efter amningetoppar, men det fanns verkligen inget som jag kommer sätta på mig. HELL 2 THE NO! Hur svårt är det att göra en amningstopp.. ??? Nej, så jag gav upp. Tänkte skita i att leta och använda mina egna kläder. Det är ju inte jätte svårt att gå undan och dra upp tröjan liksom. Skulle det mot förmodan dyka upp en tröja ngnstanns som jag gillar då är det ju bara till att köpa!!!


Igår (lördag) fixade jag och Niklas lite ärenden. Och sen på kvällen blev det 25-årsfest. Det var kul. Det dumma är att jag blir så trött så snabbt. :( Och ännu tröttare blir jag när Loppan reagerar på alla ljud, han sparkar och trycker med all hans styrka. Blir en jobbig känsla, det tycker iaf jag. Kan inte förklara den dock. Känns som att magen ska gå sönder typ... Så vi cyklade hem redan vid 22.30.


Idag (söndag) ska vi på kalas.. Niklas kusin fyller år. Andra helgen i rad som vi umgås med Niklas släkt. Tänk, ibland tar det flera månader tills man träffas..
Och efter kalaset kommer ett par vänner hem till oss. Vi ska grilla korv. Vi har gjort det till en liten tradition. haha Vi träffas och snackar skit, och grillar korv. Fast detta är första gången som vi gör det hemma hos oss. :)
Det var jätte längesen vi träffade Cladde & Jocke. Det ska bli super kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0