It´s ok!

Det var ok inatt.. Blev 2 ggr, men var sjuuukt kissig när jag vaknade första gången. Det gjorde ont så kissig jag var! Gud, vad jag längtar tills blåsan är normal igen.. haha

Mår lite si så där idag. Mår illa och min kropp känns konstig. Kan inte riktigt förklara. Men det försvinner förhoppningsvis.

Ska in i duschen om en stund, sen när Niklas kommer hem ska vi käka och sen ska vi hem till Niklas mamma för att lämna Akilles. Vi ska ju iväg imorgon. :D

ULLARED...  Vet inte riktigt vad som är så roligt med att åka dit. Det är nog inte själva stället utan det är nog själva saken att jag får shoppa MASSOR.. Och där är det helt plötsligt ok liksom. Hade jag gått lös så som jag gör där, här nere i någon affär har det varit fel + DYRT!
Shoppa, shoppa, shoppa! Kul, kul, kul! haha
Tror faktiskt att Niklas också tycker om det. Kanske inte lika mkt som jag, men ja, tror nog att han också trivs där. :)
Mamma och Pappa (han kommer få panik) ska också med imorgon. Så Niklas och Pappa får springa runt på el-avdelningen medans jag och Mamma kolla på tråkiga "tjej-saker". haha

Har ju då en liten lista som jag skrivit på i typ 1 månad (om det räcker). Listan innehåller saker som vi behöver, och jag ska verkligen försöka hålla mig inom den listan och inte slänga i en massa andra onödiga saker i vagnen. Fast dom gångerna vi har varit där har det inte blivit något onödigt. Det tycker inte jag iaf. Vi har varit duktiga på det!
◊Där finns saker till Loppan, som t.ex. en filt eller ett täcke till Loppans vagn, lite fler "bra-att-ha" saker så som, våtservetter och babyolja. Lite fler lakan/påslakan. Ska kolla om där finns någon mobil till skötbordet. Kommer inte ihåg hur dom såg ut när vi var där sist. Och sen tänkte jag se om jag hittar fler tjocka tröjor.
◊Till oss är det bl.a. strumpor, morgonrockar, sil till köket, sopkvast, ljusslinga till Jul.
Och massor mer.. Kommer inte ihåg allt, listan ligger där nere.

Det kommer bli en bra dag imorgon. :) Vi ska iväg tidigt. Vi ska hämta upp mamma och pappa vid 5 tiden.. haha (gaaaaah) Men pappa ska köra så jag och Niklas kan chilla (sova om jag kan) i baksätet.. yeeeah! :)
Älskar att göra små utflykter.

Annars är det inget inbokat i helgen. Men det kommer kanske.

Hmm, frågan är vad jag ska göra nu. Kommer bli uttråkad känner jag. Eller kommer och kommer, är redan uttråkad. :( Men orkar inte göra så mkt med tanke på att jag inte mår så bra..

Äh, får kanske bada ist för att duscha, och får göra det saaaktaaa. Sen får jag kanske plocka undan lite i huset. Sätta upp backarna i garderoberna? Vika om alla mina tröjor/t-shirts, för i den lådan ser det för jävligt ut. Har knycklat ihop allt och slängt ner det bara.. haha

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0