Kompis-bokad dag!

Imorgon ska jag fika med Elin inne i stan (Lund). Får bli en god lunch samt en kladdig kaka efteråt... YUMMIE!

Och efter fikan ska jag träffa B2 på nova. :) Tänkte kika in på BR och kanske ngn klädesbutik (?). Inte till mig, utan till lilla Loppan.

Förutom det är fredagen helt öppen. Blir kanske till att hälsa på antingen Niklas föräldrar eller mina. Vi får la se! Oavsett blir det nog bra.

Nu ska jag slita ner en board i datorrummet. Ursäkta uttrycket MEN, personen som valde boarden och satte dit den borde skjutas.. (överreagerar ja, men seriöst.) Det tar 1 år att riva ner 1 dm board... WTF!?!?


Grattis till oss förresten Niklas!
Älskar dig massor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0