My addiction



 NR2



NR3



Jag har kommit fram till att jag behöver ett par svarta kilklacks stövletter. Och ett par svarta snygga stövlar, sen har jag alla sorters skor. (har dock 2 svarta stövlar, men dom ena är med rätt hög klack och dom andra är platta och mer "fin" stövlar.. Sen är jag klar med sko-shoppandet. Jag köpte ju ett par gråa kilklacks stövletter för inte så längesen, (2 veckor sen) och jag måste ha ett par svart också. Så det hänger på nr 2 & nr 3... Får se vilka som ser snyggast ut irl. Den gråa gjorde jag en cirkel runt bara för att dom är så jävla snygga.. :)

Det skiljer endast 200 riksdaler på dom så det gör inte så stor skillnad vilka det blir... Allt handlar om känslan att gå i dom och utseendet.
Ska förhoppningsvis kolla på dom imorgon...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0