Varför? Snälla, berätta för mig varför det är så?

Varför tömmer/fyller sig inte diskmaskinen sig själv? Varför tvättar inte tvätten sig själv? Varför hänger inte tvätten upp sig själv eller läggs in i torktummlaren själv? Varför bäddas inte sängen av sig själv? Varför dammsugas inte huset sig själv? Varför målas inte gästrummet själv? 

Ja, du. Tell me why!!!

Jag har iallafall fått göra allt det idag. Blööö..
Eller ja, inte målandet iaf. Får ta det efter att jag plockat undan lite i storarummet på ovanvåningen. ELLER, så kanske Niklas vill hjälpa mig med målningen när han kommer hem. Så fort den skiten är klar har jag andra saker jag vill fixa. Rensa alla lådor som står intryckta i garderoben här uppe. Som tex. ljus, ljushållare, dekorationer osv. Har ju tusen idéer men måste som sagt få målningen fixad först...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0