God morgon

Idag (Fredag)
♦Jag ska rensa hatthyllan på jackor. Känns inte lönt att ha 10 st jackor hängandes där om vi bara använder 2 st.
♦Ska se om jag kan måla lite i stora rummet. Det är inte så mkt så det borde gå snabbt.
♦Jag och Niklas träffa Lina & Fredde.(dom som hängde med till spanien) Vi ska ut och äta god middag.
Efter middagen ska vi kila hem till L&F och kolla på em-kvalet. Spanien-Ungern (om jag inte minns fel)

Lördag
♦Har faktiskt inga planer imorgon, men det lär väl dyka upp ngt, det brukar det göra.

Söndag
♦Niklas har match, men den börjar redan 13.00, vilket är bra. Annars måste vi alltid bygga upp en hel dag runt hans fotboll.. Och det gillar vi inte!
♦Vi ska komma på mat-listan för nästa vecka och åka och handla.

9sep-11sep
♦Passning av två hundar. Niklas mammas hundar ska få bo i Lödde några dagar. Så det blir fullt hus. haha 3 stora hundar som gillar bus.. KAOS! Underbart

14 september
♦Ams-besök

17 september
♦Jag ska till min BM. Det ska bli kul. För då kan jag få svar på alla mina frågor. Och hon ska kolla lilla maggen. :) Känns ju alltid mkt bättre med lite lugnande snack med ngn som kan...


Slutet av sep/Början av okt
♦ULLARED. Igen tänker ni. Japp, mamma och pappa ska upp (av ngn konstig anledning vill pappa upp, han har aldrig varit där. Lär bli första och sista gången) så vi tänkte hänga på dom. Vi kom på massor av andra saker vi skulle köpt sist vi var där men av ngn anledning inte gjorde. Eller ja, får kanske säga att det var min lilla idé att åka upp igen. haha Men Niklas sa inte imot. :) Vi ska bl.a. köpa fler gardiner, gardinstänger, handdukar m.m. (Och ja, lite till lillen också ♥)


Igår på kvällen när jag stod i köket, kändes det så mysigt i huset. Så jag tog lite bilder på vårt härliga hus. En del av det iaf. Känner mig så lyckligt lottad att få bo här. Tycker det har blivit så fint. Det finns ju självklart saker kvar att göra, men det är mest små saker. Som tapetsering av halva köket, gardiner ska upp i köket och vår text på balken mellan kök och vardagsrum ska också upp.



Har haft en helvetiskt natt. Hade lite svårt att somna för det första, det har jag aldrig, iaf inte sen jag blev gravid. Somnar så fort jag lägger huvudet på kudden. Men när jag väl somnat så vaknar jag igen vid 5.40 och är tvungen att springa och kissa. Sen kunde jag inte somna igen. Jag låg i vad som kändes som en evighet och rullade fram och tillbaka. Niklas sov som en stock bredvid. :) Och somnade till slut, för att sen 7.00 vakna av Niklas väckarklocka. Haha KUL.. Han stack vid 7.40 och jag somnade igen. Och då, då började mitt eviga helvete. Jag börja drömma. Har börjat drömma såå himla mkt sen Loppan kom till. Och det handlar inte om gosiga söta drömmar, utan det är jobbiga elaka drömmar. Vill inte gå in på dom, pga att jag mår dåligt av dom. Det sjuka e att i drömmen, undrar jag om det är en dröm och hoppas att jag vaknar snart.
Så här har det varit ett tag nu, och jag vill att det slutar. NU!
Det dumma är ju att Niklas inte är hemma så han kan inte trösta mig. :(


Ischias. Tror faktiskt att det har gått över lite. Men jag vet inte om det är pga Tens-apparaten eller om det är för att jag inte rör på mig lika mkt som jag gjorde när jag jobbade. Kommer iaf ihåg iförrgår. Satt i soffan en stund och reste mig upp. AOW, då kickade den lilla jäveln in. Ischias alltså. Det gjorde så sjukt ont, men har fått för mig att det går över om man rör på sig. Så det fick jag ju försöka att göra. Ser ut som en gammal kärring när jag har ont och försöker gå. haha Men men, det lär väl försvinna med tiden. I hope!


För var dag som går blir jag mer och mer peppad
till att börja träna när jag fött Loppan. Känner mig instängd i min egen kropp för tillfället. Vill kunna skutta runder och få mjölksyra i kroppen. Men det får jag vänta med.. :(


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0