Got to have!

Efter att ha rensat uppfarten på ogräs gav jag upp pga vinden. Det är ju nästan orkan ute. haha Det blåste ju in nya löv och nytt ogräs hela tiden. Fast får nog säga att det blev mkt bättre efter min insats. Jag får fortsätta när vinden lagt sig.

Ta er tid att kolla upp på trädkronorna när ni går ut. Är ni medvetna om att löven håller på att falla av träden?
Det låg fullt med orange/röda blad på marken när jag var ute med Akilles. :) Hösten är här! Har det överhuvudtaget varit sommar? Tiden går alldeles för snabbt ibland!


◊Jag har kommit på fler saker jag ska leta efter nästa gång jag är ute i stan eller inne på ett shoppingcentra. :)
Och det är; Matchande mössa och handskar/vantar. (kanske t.o.m 2 ) Och kanske en och en annan halsduk till. Jag har rätt många men tror faktiskt inte att det skulle skada med några till. :) Det är så mysigt med en tjock fin gosig halsduk när det är kyligt ute. Och det börjar ju bli kaaaallt!

Har även hittat två par skor som jag vill ha. Ett par lär det bli iaf, och eftersom hösten har kommit kan ni säkert lista ut vilka det blir!


Sjukt snygga boots från Din sko. Riktigt snygg färg också. Tror dom går på 799kr.


Och väldigt läckra heels från Top Shop. ca 600 kr

Ja, det är mkt man vill ha här i livet. Och då får man se till att skaffa det. :D haha

◊Jag berättade ju för ett tag sen att vi skulle passa två busiga hundar från onsdag till Lördag. :) Zlatan & Aramis heter dom. Det är Niklas mammas hundar. Och dom är labradorer precis som vår hund Akilles. Han kommer ju faktiskt från Niklas mammas kennel.  Nu i helgen när vi var hos mamma o pappa tog jag på mig en hund till. (mamma o pappa nya hund Kira) haha Från Fredag till Söndag. Så, vi ska alltså ha 3 st STORA hundar från onsdag till fredag, och från fredag till lördag ska vi ha 3 STORA hundar och en liiiten liiiten 11 veckors valp. Och från lördag till söndag en busig stor Akilles och en liten Kira. Dom blir säkert bra vänner men det tar ju ett litet tag tills hundar lugnar ner sig omrking varandra. Speciellt när det gäller valpar. :) Blir en intressant vecka/helg!


Nu ska jag hoppa i lite kläder ( alltså ur mina mjukisbrallor) för snart kommer Niklas hem. Och vi ska fixa lite ärenden. Bl.a bauhaus, vi ska köpa mer färg. Vi lyckades ju köpa fel nyans av den gråa som vi ska ha nere i storarummet. Men gör om och gör rätt!

Hörs och ses.. :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0