Jag får...

Jag får helt enkelt rikta mitt shoppingberoende på Loppan ist.. :) Haha Ja, jag ÄLSKAR att shoppa. Kläder, skoooor.. U name it! Eftersom jag inte kan shoppa så mkt till mig sj för tillfället får jag skämma bort vår ängel ist. :) Bra va?

Har målat lite i hans rum idag, så snart ska det vara klart. Behöver dock köpa en liten pensel till dom små utrymmena. Men det är enkelt gjort.
Jag har tusen idéer till Loppans rum. :) Ska bland annat beställa :::

         

Det är dekorer för väggar. Alltså stora klistermärken man sätter på väggen.  :) I den här boxen finns det 50 st. :) Tycker dom är super söta och det är en rolig idé...

Ja, ni kan inte ha undgått att jag älskar Nalle Puh. :) Kommer proppa in  nalle puh saker i Loppans rum. :)

Har tagit lite foto på saker som vi köpt...
 Örngott och påslakan. Nalle Puh!


 En söt liten nattlampa.


 Mumin-snuttefilt, så Loppan kommer i kontakt med sitt finska arv.. haha


 Eftersom Loppan ska bli fotbolls-proffs tyckte NIklas att vi skulle köpa den här. Gosidjurs-fotboll. Mjuk och härlig.. :)

Vi ska ju till Ullared den 16 okt.. :) hee hee heee. Ska kolla om dom har lite andra saker som jag skrivit upp på min lista. Kollade inte efter det sist vi var där.


Jag är sjukt trött idag. Förkylningen börjar sakta men säkert krypa fram nu. :( Skit kul. Kommer inte bli av med den om den kommer igen. Orkar inte va förkyld konstant.

Hörs kanske sen. Annars imorgon..





Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken härlig blogg! du är verkligen superfin :)

2010-09-22 @ 18:39:22
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0