Kväll IGEN?

Herregud vad tiden går snabbt. Det känns som igår när jag och Niklas satt i soffan framför idol. Men ja, nu är det alltså dags igen. Jag är inte så mkt för idol, men eftersom Niklas ville kolla så gjorde jag också det. Orkar ju inte ta min sorgliga kropp upp en trappa, till tv rummet där uppe. Men idag är dom ju i Malmö så jag känner mig liiiite tvungen att kolla in det. Tänk om man ser ngn man känner? hohoho.. Det hade varit kul!

NIklas har ju som sagt fotboll idag, så han kommer hem vid 21.15-30. Så tills dess får jag underhålla mig själv. Försöka iallafall. :)

Jag har ont i min rygg idag så, jag ska skutta ner och doppa häcken i soffan.. haha

Idol och en kopp te. (jag skriver det rätt ofta va? att jag ska göra te. Vet du vad? Jag glömmer det innan jag kommer ner för trappan så det blit aldrig av.. Men nu, NU ska jag göra det)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0