Min garderob

Min älskling håller på att sätta upp vår snygga skjudörr mellan sovrummet och vår walk-in-closet (alla flickors dröm). Som all annan renovering tar det tid. (har du/ni tummen mitt i handen och inte är snuskigt rik ska du/ni INTE köpa hus) Som tur är, är min påg super dukigt på det... ♥

Vi var ju på IKEA i söndags och handlade fler garderober, vi behöve helt enkelt mer förvaring.




På den sista bilden ser ni en sjukt skabbig vägg. Men det ändras på måndag. Då kommer det en man som ska sätta upp vår nya SUPER STORA spegel. :) Det är det enda jag verkligen har saknat. En stor spegel så man äntligen kan se hur man ser ut om dagarna.. haha

Är så himla glad och nöjd över vårt hus. Känner mig så lyckligt lottad! :)






Kommentarer
Postat av: Matilda

Wow. =) cool

2010-09-29 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0