Min måndag so far!



Så där ja.Nu har jag rensat ut lite kläder ut garderoben och Loppan har fått en alldeles egen låda. :) Ni vet iofs inte hur det såg ut innan (vissa gjorde). Men hyllorna till skorna är uppe. Räckte dock inte med dom hyllorna kom vi fram till, och det antar jag att ni ser. Men har ju en hel vägg som man kan hitta på ngt mer med.
Vi ska bland annat skriva på väggen till vänster om fönstret. Jag har hitta lite citat inom modebranschen som ska upp. Vi tänkte göra det väldigt enkelt, med vita väggar och svart text. Och sen ska vi hänga krokar och ja, kanske några fler hyllor till skorna som står på golvet. =)
Väggen till höger om alla garderober, (ni ser inte den) ska det upp en gigantisk spegel. :) Love it!
Jag älskar min walk-in-closet.. haha


Vi har även rensat ut alla saker från, vad som ska bli Loppans rum. Här ska det målas. :) HATAR att måla, det är typ det tråkigaste att göra. Men ni ser ju på bilden nedan varför det är tvunget att måla om.. haha

Tror INTE att han uppskattar färgen när han väl vet vad färg är.. haha :)

Rummet bredvid detta underbara skrik-rosa rum är datorrummet. (där jag sitter nu) Här har vi inte tömt ut sakerna än. Jag kan ju ta ett rum i taget. :) Men ni får se foto härifrån också innan jag börjar måla.

Vi hade lagt in alla Loppans saker i hans rum, och dom fick vi såklart plocka ut nu. Så nu är stora rummet här uppe fullt med saker. Tog faktiskt ett foto på två tavlor vi köpte på Ullared sist vi var där. Dom har en eller två till, fast med ett annat motiv som vi ska köpa nästa gång vi åker upp. (Vet dock inte varför vi inte köpte dom när vi var uppe...)

Nalle Puh & Tiger.. Visst är dom bara sååå underbara. :) Både jag och Niklas älskar dom. Så söta.
Tror det fanns en annan tavla med Ior och en till med Nalle Puh, men tänker köpa både och. :) Kommer passa så himla bra i hans ljus-gula rum.
Vi har även ett påslakanset med Nalle Puh och hans vänner. Vem älskar inte Nalle Puh liksom???!!!


Nu ska jag bre några goda skorpor och kolla på ULLARED! Säsongspremiär nu ju.. :D

Shit, sån tönt jag är! haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0