Regn

Jag var ute med min hund precis. Big mistake! Visst, det duggade lite när vi gick hemifrån, hade kommit drygt 20 m från huset, och det börjar ösa ner. Akilles blev t.o.m häpen. Sen ser jag på hans päls att det skuttar små vita kulor från honom. Så det regnade OCH haglade. Vi blev dyngsura på 10 sek. haha Vi fick iaf springa tillbaka och stod i carporten tills det lugnat ner sig.. :)
Skulle lyssnat på NIklas, som sa att jag skulle vänta med att gå ut med honom...


Har lyckats boka in lite datum här framöver. :) Vilket jag kan behöva, med tanke på att jag redan rullar tummarna..

17 september (fredag) BM för mått av mage, kolla av bebisens hjärta m.m.

7 oktober Då ska jag till BM för att kolla sockerbelastningen.

16 oktiber  Ullared med Niklas, mamma och pappa.. :) Längtar. Det ska bli kul. Alltid kul att shoppa..

13 november Kalkonmiddag med släkten. Mmm, så himla gott. Ni har aldrig käkat kalkonmiddag förrän ni käkat det hos vår släkt... Såsen är gudomlig och kalkonen är baaaara fint kött. Jag är ju lite speciell med kött, kräsen if u may! haha

30 november Mitt underbara ♥ fyller år. :)

Sen är det fler födelsedagar därimellan. Och det lär dyka upp andra planer. Men det tar vi då.. :)

Sen får vi inte glömma 24 december aaah, JULAFTON... Jag längtar såå mycket efter julafton. Det är så mysigt. Och 31 december, fast ska jag vara helt ärlig skiter jag fullständigt i nyår.. Det är ju den 1 JANUARI som är viktigare än någonting. För det är ju då vår ängel är beräknad till. Tror dock att han kommer runt den 3..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0