Snabb update

Sconesen blev mumma. Och dom försvann rätt snabbt.. :)

Det där jag mummlade om i förra inlägget. Det skulle stå, förklarar senare. Har iaf inte fattat hur jag ska kunna installera så jag kan mobilblogga. Den dummar sig. Måste man kanske ha högre än medlemsnivå bas? För jag har ju fått ett mail av blogg.se redaktion och dom berättade att jag kan öka mitt medlemskap till medel. Funkar det då kanske? Vet någon vad som är fel?


Nu ska jag iväg till en kompis. Sandra. Ska dricka kaffe och snacka skit. :) Blir rätt mkt bebis-snack kan jag tänka mig. Hon har en 7 månaders pojke. Liam. :)) Gulligt!

See you when I see you!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Du behöver inte uppdatera medlemsbas och grejer, det kostar dessutom bara en massa onödiga pengar!

Mitt konto/inställningar - mata in ditt mob nr där. Sen är det bara att MMSa till 0730-121163



Klart!



:)

2010-09-13 @ 20:19:44
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0