Tiden går snabbt

Var ju som sagt hemma hos Sandra och hennes lilla Liam idag. Han är lite blyg i början men efter ett tag flörtar han hej vilt.. :) Det är så underbart med dom små liven!
Vi drack lite kaffe, snackade och gick en runda. Kan tycka det är jätte mysigt att bara ta det lungt med en vän. Att bara sitta och prata om allt... Man får ventilera helt enkelt. Fick ett par skratt också. Visste ni att jag och Sandra har bott ihop? Ja, nästan ett helt år. :) Vi bodde tillsammans i min 3:a inne i Lund. Det var tider det. Det var riktigt roligt och det är skoj att veta att man gjort det.
Tänk hur snabbt allt ändras. Nu har både jag och Sandra hus och sambo. Snart har båda barn dessutom. :)


(2008)


Imorgon ska jag till min handläggar och lägga upp en plan.. haha smiiiida en plaaaan. Låter elakt. Men nej, vi ska väl lägga upp en plan om hur jag ska söka jobb o.s.v. Men både han och jag vet att det inte kommer bli så mkt sökande för min del. Med tanke på att man är gravid i 5 månaden. Men men, det är kanske något litet företag där ute som vill ha en blivande mamma. (not)


Sen har jag inte något planerat på hela veckan förrän på Fredag. Då ska jag till min BM för första gången på rätt länge. Kul Kul Kul... :)


Till helgen har vi fotbollsmatch på Lördag och kalas dessutom. Kalaset börjar när matchen slutar så vi hinner inte dit i tid, men fint folk kommer sent?
Och på söndag ska vi äta lunch med en släkting till Niklas, samt Niklas syster "my friend in crime" Jessica och hennes sambo Jonte. Jessica som för övrigt också ska ha bebbe. :) En månad innan mig.. haha Tänk hur det kan bli! Alltid kul med en kusin som är jämngammal. Det tyckte jag iaf när jag växte upp.



Nu ska jag fixa lite te, som jag inte dricker lika mkt som innan. Visste ni att te torkar ut? Så p.g.a Loppan undviker jag att dricka för mkt kaffe och te!

Sen tror jag, om jag inte har helt fel, att Ullared visas klockan 20 idag! (alltså NUUUUU) Humor!
Och Die hard kl 21.00 på kanal 9.. woohoo..


Soffpotatis YES!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0