Njuta

Mötet gick galant! Underbart! Kan inte beskriva hur nöjda och glada både jag och Niklas blev. :) Det känns verkligen som att turen är på vår sida för tillfället.. ♥


Niklas är med en vän på Bio idag. Och jag stannade hemma så grabbarna kan få en kill-kväll. Snäll som jag är!
Förutom mötet så har jag inte gjort så mkt idag. Jag har lagat mat och satt igång en tvätt, som jag ska hänga upp när jag är klar här. Kuuuul!

Jag har målat naglarna, i en blod röd färg. Funkar alltid. Rött är alltid rätt helt enkelt...
Jag är så tråkig när det gäller att fixa naglarna. Jag går och fixar fransk manikyr lite då och då, men oftast målar jag dom sj. Har faktiskt rätt många nagellack. Men det dumma med mig är att det tar ett år för mig att få tummarna ut och måla. Jag går runt med busted nails rätt länge innan jag pallar liksom.. haha Ser inte alltid så nice ut.. MEN MEN...

Imorgon har vi inga planer. (tror jag) Och på Lördag är det fotbollsmatch som gäller.. Niklas har en viktig match, det är t.o.m den sista för säsongen.. Oooooh. Och efter matchen är det mat med laget. Verkar trevligt!
Söndag ska vi på kalas. Niklas morfars fru ska firas. Men det är redan kl 11 på förmiddagen så vi hinner med ngt efter också. Undra vad bara!

Jaa, roligare än så blir det inte denna helgen.

Har en lista som jag fyller på med saker till Ullared besöket. Den växer för var dag som går. Men det är verkligen bara saker som vi behöver. Eller ja, man hade nog klarat sig utan en del men det är bra att köpa när man endå ska upp. Det är ju så billigt... Galgar (till garderoben, har förvaring men inga jävla galgar) Snöskyffel (lär behövas till vintern, vår uppfart är ju typ en mil) Ljusslinga (till jul, vi vill ha en på vår balkong) Termobyxor (till mig efter förlossningen) Filt eller täcke (till Loppans vagn, har inte bestämt vilket än, kanske båda?) Värmeljus (har rätt många redan men det kan man verkligen inte ha för mkt av)

Ja, och listan är typ en och en halv sida lång redan. :) Men det är så kul. haha ska frossa i billiga saker...

Nu ska jag ner och hänga upp tvätten och sen ska jag (som jag längtat) kränga ost och kex.. yuuummiiiee!!



Får dock nöja mig med cantadou vitlöksost. Annars blir nog Loppan lite sur... Det dumma är att jag glömde vindruvor. Det är också så äckligt gott. Gröna utan kärnor.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0