Återbesök hos BM!

Golvet håller på att läggas i hallen. Mer än halv hann vi (Niklas) med igår. MEN fan va skitigt och stökigt det är här nu. Jag får panik när det ser ut så här. Så på lördag eller söndag kom vi fram till att vi måste storstäda hela huset. Då är hallen förhoppningsvis klar också... Iallafall det som skitar ner.

Vi var på bauhaus i söndags och köpte lite saker. Gipsskivor, skruv och en massa annat. Självklart blev det lite annat smått och gott. Bland annat en lampa som vi ska ha ovanför matbordet.  Och en ytterdörr.. haha


Jag var på återbesök hos min BM igår och det var så himla kul att träffa henne och visa upp Leo. Hon tyckte han var så söt. Han sov iofs igenom hela besöket men hon fick ju se honom. :)
Jag fick mina förlossningspapper och vi gick igenom dom. Det var jätte kul att höra vad som igentligen hände och höra vad min BM tyckte om allt. Hon sa att det var starkt av mig att jag stannat hemma 8 timmar och hon tyckter att hela förlossningen såg perfekt ut. Då blir man stolt!
Hon kollade även blodtryck, mitt järnvärde och att allt var ok "där nere".
Om vi säger som så, JAG SKA BADA I VECKAN. Fyy, vad jag har längtat efter att få hoppa ner i vårt badkar. Jag älskar att bada, och det ska jag äntligen få göra.
Hon sa att min mage verkligen var helt borta och att jag var som gjord för att bära/få barn.. haha Eh, nja, vet inte om jag håller med. haha
Jag kan även börja träna så smått om jag ville de. Hon gav mig lite tips, vilket alltid är bra.


Efter BM-besöket åkte vi hem till min syster. Vi gick en kort runda, för dom små kusinerna ville inte mer. Sen blev det te och en massa snack...

I veckan är det inte mkt inbokat. Vi ska kanske träffa Lina och Fredde och på fredag ska jag till BVC men det är inte för Leo. Utan jag ska dit på ett samtal som alla blir erbjudna efter en förlossning (iaf i kävlinge) där man pratar om hur man mår psykiskt osv. Och ja, säkert skit bra för dom som mår dåligt men det gör jag icke. Jag mår prima, hur kan man inte göra det med en så söt och underbar son. ♥
Ja, sen finns det som sagt inte mkt mer inbokat. Men det kan vara rätt skönt, behöver inte göra saker varje dag..

Nu ska jag käka frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0