Helloo Helg!

Städade undan vår garderob idag. För er som inte vet så har jag en walk-in-closet och ja, det behövdes verkligen städas. Plocka undan saker som låg och skräpade, slänga lite skor och kläder och dammsuga. Vilken skillnad det blev. Och det bästa med allt, jag hittade kläder som jag helt hade glömt bort, oanvända dessutom. haha NICE!

Jag hittade förresten nitar på Panduro så nu sitter jag och klipper sönder jeans till jeansshorts och ska pimpa dom med coola nitar. Det blev tre st jeans som jag gör om. Men nitarna ska jag nog bara ha på ett par. Ett par ljusblå från Gina Tricot... Jag visar er sen!

Ja, som ni ser i förra inlägget så ligger min lilla son ute och sover i sin vagn. För hoppningsvis sover han länge för han var så himla trött innan. ♥

Niklas är på träning nu men när han kommer hem ska han nog fortsätta med renoveringen. Han hann ta ner taket, ta upp halva golvet och ta ner väggen vi skulle ha ner. Så nu ska bara resten av golvet upp och sen ska vi lägga det andra.. haha :) Vi ska även handla hem gipsskivor så vi kan göra väggen fin och även gipsskivor som ska upp i taket.

Imorgon ska vi hem till mamma och pappa. På frukost. Mamma ska baka bullar så det blir en grym frukost...
Sen blir det förhoppningsvis mer handling till hallen. :D

Ja, det var en snabb update inför helgen. Nu ska jag fortsätta med mina shorts. :)



Kommentarer
Postat av: sanna

hej!

förlåt att jag stör, men jag har hållit på med min design i en evighet och jag undrar om du tkr det ser bra ut?

tacksam för svar



kram (:

2011-02-19 @ 14:28:23
URL: http://ssaws.blogg.se/
Postat av: sanna

åh jag vill oxå ha en walk-in!



jag har hållit på med min design i en evighet och jag undrar om du tkr det ser bra ut?

tacksam för svar



kram (:

2011-02-19 @ 16:16:00
URL: http://ssaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0