Sambons jobb är bra för mig!

Niklas jobbar på ett ställe där dom säljer rehabiliteringsgrejor och träningsgrejor och som tur är får han hem lite saker när det är ngt fel på dom. Och då snackar vi fel som är minimala.
För några månader sen kom han hem med en plastsak som man sätter på ryggen så man kan få en bättre hållning. Och det  behöver verkligen jag. Jag har världens sämsta hållning och allt som kan förbättra den tar jag gärna imot. Jag har fin hållning endast när jag går i klackar. Och det är ju tyvärr inte så ofta.

Förra veckan kom han hem med ännu en sak. Jag tog det som en pik, men det var troligen inte det. Det hade Niklas aldrig vågat. (♥)



Tror den kallas för en "Yoga Roller". Det är iaf ett träningsredskap. Och där finns olika övningar som visas på rullen. Träning för bl.a rygg och häck.. YES PLEASE!
Nu ska jag bara palla göra det också. Få tummen ur så att säga. :)

Tack Älsklingen! haha


Kommentarer
Postat av: a n n a ss

fin blogg du har! :)

2011-02-14 @ 12:40:37
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0