snabbis

Sorry, sorry, sorry! Är kass på att uppdatera nu förtiden. Men jag har typ aldrig datorn igång. Är ute och går på promenader och myser med Leo. Vi sitter och pratar och sjunger massor om dagarna så njaa, datorn får inte lika mkt tid som innan.

Jag fick en fråga från en läsare vid namn Anna.
Hon undrade vad Leos fullständiga namn blir:
Leo Sebastian Rune Brunner
Vi tog både min och Niklas pappas namn. Man ska ju föra vidare släktnamnen. :)

Leo bara växer och växer. Han har blivit så stor nu. Folk som träffar honom tycker han har vuxit så himla mkt. Han har verkligen fått sin pappas och mammas kroppsform. Lång och smal är han. Min älskade lilla påg! Han har blivit en helt annan människa nu, han pratar inprincip hela tiden, han ler och skrattar. Tittar runt i rummet och lyssnar till ljud. När man lägger honom i babygymmet sparkar han på gosidjuren precis som han ska göra. Nej, det är nog inte medvetet men man vet aldrig.. (?) haha
I ett par veckor har han börjat sticka ut tungan och slicka sig på läpparna, det ser så himla roligt ut. Och han ligger och "springer" med sina små ben hela tiden. Det ser verkligen ut som att han försöker springa bort från oss. haha

Ja, som ni kan se på de förra inläggen så är inbjudningarna till dopet klara och är faktiskt just nu på väg hem till olika brevlådor här i vårt avlånga land.. :) Undra hur många som kommer komma. Det ska bli kul iallafall!

Jag skrev för ett tag sen att vi hade beställt en tapet till Leos rum. och den har kommit, MEN, Niklas hittade en annan på hemsidan som han ville ha så vi ska skicka tillbaka den vi först beställde och ta den andra ist. Det kommer bli super fint.. :) Längtar tills vi kan sätta upp den och pyssla vidare i hans rum. Om ni inte förstått det innan så är det en fondtapet. Och ni kommer att få se den när den är uppe..

Vi har fått en tid för besök hos läkaren nästa veckan. Det är ett besök man bokar inte när bebisen börjar närma sig 2 månader. Då kollar dom att allt är ok helt enkelt. Men det kommer det självklart vara! :)






Jag fick hem mina klänningar som jag beställde för ngn vecka sen. (kolla under shopping i menyn) Och alla är så himla fina och sitter super bra. Jag fick hem alla utom jeansklänningen men den kommer inom kort. Funderar faktiskt på att ha den på Leos dop.
Jag testade iaf alla klänningar med olika skärp jag har hemma och kom fram till att jag måste hitta ett svart smalt snyggt skärp. Har ett redan men inte i den stilen jag är ute efter...
Har även hittat två shorts och en till klänning jag vill ha. Shortsen ska jag ha i beige och marinblå. Och klänningen är i en ljusblå underbar färg.
(blev bjuden på bröllop igår, och jag vill absolut ha den blåa klänningen då. Grattis svärmor och svärfar förresten ♥)

Vikten? Ja, det är 2 kg kvar, sen är jag nere på mina 55 kg igen. Men FAN va svårt det är. Ni tänker kansek att 2kg är lätta att gå ner, but nooo, Dom vägrar försvinna. Irriterande!
Jag är ju ute och går jätte mkt och så fort jag får ett OK från min BM så ska jag börja göra andra saker också.  Vill ha lite muskler till sommaren.. :)

Nu kommer min syster, vi ska ut och (ja, gissa) GÅ en runda.

Hörs en annan gång.

Seee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0