<3

Har helt glömt bort att berätta om en julklapp jag fick förra året. :)
Av min underbara älskling Niklas fick jag ett presentkort på Scandinavian sportsmen. Jag blev så himla chockad och glad. (det var dock alldeles för mkt) Nu ska jag äntligen få köpa min efterlängtade Canada goose jacka. :) Tack tack tack Baby!


Idag ska vi ner en sväng på Center syd. Vi kunde inte komma på ngt att laga till middag så Niklas kom på idén att gå ner till cs och käka där. Så kommer vi ut också.
Vi ska även kolla in hos en optiker. Niklas ska kolla sina ögon. (inte en dag för tidigt)

Så ja, jag borde göra vid mig nu när Leo sover. Men det är så skönt i soffan, så jag försöker dra ut på det lite. :)
Går rätt snabbt att göra vid sig ju. orkar ingen större make-over.

Lillen var jätte duktig inatt. Han sov mer än 6 timmar i sträck och sen vaknade han bara en gång på hela natten. Mer av det tack. Dom senate nätterna har varit lite upp och ner men nätter som denna gör det värt det. haha



Älskade älskade lilla ängel.
Man kan verkligen inte beskriva med ord hur mkt man älskar och avgudar denna lilla sötnos..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0