Ang. tatuering..

Först och främst.
Tack för alla kommentarer. Ni gör det dock inte lätt för mig.. haha Ni skulle ju välja samma allihop, förstår ni inte det..! :P

Sen:



Här i Lödde finns det en tatueringsstudio på centrum. Där har jag tatuerat in skrift 3 ggr och jag är jätte nöjd. Det är där jag ska tatuera in min nästa också. Så jag tycker du absolut ska gå dit och boka in en tid.
(Malin har gjort alla mina och hon är jätte duktig.)

:)

Vi får se hur jag gör med min...
Det är som ni säger, det är så vanligt med tatuering på handleden och jag har ju faktiskt redan en på vänster. Det är ju väldigt oginellt med en under nyckelbenet. (och jag är ju gärna lite udda)
Jag har helt enkelt lite att fundera på. Men det får bli snabbt, för jag vill göra det NUUUUU.

Min sambo och underbara pojkvän var där i fredags och tatuerade in LEO101228 på magen och det blev så fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0