Planer

Har haft en fullspäckad helg och det är dom helgerna jag tycker om mest. Jag älskar att ha fullbokade dagar, för då vet jag att jag inte kommer sitta hemma och ha tråkigt.
I lördags var vi på kalas vid 14 tiden och vid 18 tiden fick vi gäster. Lina och Fredde var här på middag, det var super mysigt.
I söndags (igår) var vi på IKEA. Och det är ju alltid kul. Vi köpte 3 st lampor, en till köket, en till hallen och en till Leos rum. Muggar, ett överkast och hyllor till Leos rum köptes också. :) Hans rum kommer bli så himla fint när vi är klara.

Vi har ju beställt hem en 3D tapet till hans rum, men det är en leveranstid på 3 VECKOR... Galet om du frågar mig, men ja, dom har det inte på lager helt enkelt.

I veckan är det också lite inplanerat, långt ifrån alla dagar men endå..
Imorgon ska jag och Leo till BVC, han blir faktiskt 4 veckor imorgon och 1 månad på fredag. :)
På onsdag ska vi antagligen (förhoppningsvis) få besök av två vänner till oss. Hoppas verkligen det blir av.
Sen ngn dag i veckan ska jag och Leo in till Lund för att träffa Elin. Vi ska fika och gå in i lite butiker, bland annat Jättekul (bebis/barnbutik) och Scandinavian sportsmen (jacka jacka jacka)....

Idag ska NIklas på synundersökning direkt efter jobb. Fast det är på cs så jag och Leo ska gå dit och möta pappa Niklas för vi måste handla lite bl.a. blöjor. Hade igentligen tänkt gå dit sj idag men kom på att blöjpaketen inte är dom minsta och jag tycker det känns onödigt att köra dit. Så detta blir perfekt..

Ja, förresten. Jag är ute och promenerar minst en gång per dag, någon dag har det t.o.m blivit 2 ggr. Det är bra för både mig och Leo. (och akilles för den delen) Känner att kroppen blir mer och mer sig själv och det är ju bara bra att röra på sig, speciellt om man behöver förlora några kilo.

Shit, bloggen är verkligen skit tråkigt för tillfället. Måste bättras helt enkelt. Har ju inte tagit/visat bilder på hur länge som helst. Men ska (som vanligt) försöka bättra mig på det..

Nej, måste nog fixa till mig om jag ska hinna till cs till 17 tiden. Har ju som sagt en liten pojk som inte alltid vill som jag. haha
Får komma på ngt vi ska käka idag också, för just nu har jag ingen aning. Det dumma/konstiga är att jag inte har ngt matsug kvar. Helt borta..



Kommentarer
Postat av: Ronny

Det var en trevlig, givande och snygg blogg du har.

Hälsningar från Ronny på www.ecigaretter.eu



Spana gärna in denna länk: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

2011-01-25 @ 01:47:34
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com
Postat av: i

Haha :)

Ah det var kul ibörjan men nu börjar man tröttna :p

2011-01-25 @ 12:02:49
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0