Puuuh

Lilleman har hoppat i säng, och tur är väl det. För han har varit lite kinkig dom senaste dagarna/nätterna. Var på BVC idag och har gjort lite ändringar, förhoppningsvis blir det bättre nu. Så länge han mår bra av det får jag leva med det helt enkelt.
Besöket på BVC gick bra. Han väger nu ca 4.600g. Han följer sin kurva bra. Vår bvc-tant tyckte han hade vackra långa fingrar. Kanske pianospelare? :)



Har bokat in fler planer denna veckan. Idag skulle jag och Leo igentligen få besök av Sandra och Liam, men vi flyttade det till imorgon ist. Med barn kan man inte alltid göra som planerat. haha
Imorgon på eftermiddagen kommer våra vänner Claudia & Jocke på besök. Det ska bli super kul. För jag har inte träffat Cladde på hur länge som helst.
På torsdag är det dags för B2 att träffa Leo. (inte en dag för tidigt, borde träffats tidigare) Vi ska ta en fika på cs.
Och ja, fika i Lund med Elin bokades in på fredag kl13.. Då ska jag (kanske) äntligen få min efterlängtade jacka. :)

Kollar på Sofias änglar på kanal5 nu. Sitter och bölar för mig sj. Kan inte ens föreställa mig hur dom mår och känner. (vill inte ens föreställa mig) Det handlar om en familj (pappa, mamma och 2 döttrar) vars pappa bara har ngr år kvar pga. en hjärntumör. Han kan alltså gå bort närsom. Fan, hemskt.. Men iaf. Johnny och Mathias (roomservice) hjälper till att renovera deras hus och Sofia köper en massa saker till dom.

Niklas är på fotbollsträning som vanligt på tisdagar... Ska kolla lite mer på tv sen ska jag faktiskt hoppa ner i sängen jag med. Får passa på att sova nu eftersom jag inte vet om Leo känner för att sova eller inte. Man tar vad man får helt enkelt.. :D

Ha det fint allihop..


Kommentarer
Postat av: johanna

Har du varit kär någongång? Har du aldrig varit kär? Hur kändes det för dig? :)



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig. Jag lovar! :D

2011-01-25 @ 23:18:27
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: tina

Fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-26 @ 05:12:14
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: lijna

gördu?:)

2011-01-26 @ 12:26:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vaddå för ändringar?? Puss

2011-01-26 @ 17:49:01
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0