Tjooho

Har haft en liten svacka inom uppdateringarna känns det som.
Har haft datorn i datarummet där uppe (där den ska vara) och jag är aldrig där upp. (typ)
Vi har iofs nästan gjort klart lillens rum. :) Och det har blivit såååå fint. Jag ska ta foto så fort hyllorna har kommit upp på väggarna. :D

Ja, Leo växer och frodas. Han väger nog över 6kg nu, ska till vår bvc den 16:e så ni får hålla er ett tag till. :)

Hallen är inprincip klart. Vi har bara taket kvar. Men inte för att det stannar där. Vi har lite andra projekt som vi ska börja kolla på. Men det återkommer jag med ngn annan gång.

Uh, hade varit nice med lite sol och vårvärme nu. Idag har det regnat verkligen hela dagen. Tror till och med att det snöade imorse. Men jag och Leo sov till 10.50 så vi kunte inte uppleva det.. Kanske bra, annars hade man kanske blivit lite deppig. Nu får der fan räcka.

Leos dop är ju nu i slutet av mars och det är rätt många som har hört av sig och sagt att dom kommer. Tror vi är uppe i sammanlagt 60 pers nu. Oooh, stort dop med andra ord. Det är inräknat med Leos kusins pappas släkt också. Vi har haft möte med vår präst och fixat med uppläggning osv.
Vill lägga upp dopinbjudan och visa så fin den blev men med tanke på att det finns personliga uppgifter på den så hoppas jag det.

Kan inte komma på så mkt mer just nu..
Kommer en längre uppdatering om Leo när vi varit hos bvc.


Har ni sett en gulligare liten plutt? Nej, trodde inte det heller. ♥

(smarta Sandra glömde första föräldraträffen i förra veckan, smarte!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0