Helgen som kommer.

På fredag är det FEEEEST. Ja, det ska bli riktigt kul. Det är min vän Elin och hennes vän Åsa som ska ha födelsedagsfest tillsammans. :) Kommer säkert bli jätte kul. Mat, dricka och massor av tjejsnack.

 




På lördag är det ännu mer firande, fast i form av kalas. Och aningen lugnare skulle jag tro. Niklas farfar ska firas. Då ska Leo få träffa sina släktingar igen. Han tycker det är så kul att träffa folk. Man ser att han trivs med att ha folk runtomkring sig. Vilket är väldigt bra.
(får hoppas att jag mår bra tills kalaset börjar 15.00)

Söndag? Det enda som är inbokat är Niklas och hans fotboll. Så jag och Leo får hitta på ngt själv. Fast det brukar vi ju klara av så det gör vi säker nu också.

Ja, skit tråkig inlägg MEN det kommer förhoppningsvis mer om jag får hem den ASSNYGGA tröjan. :) (som jag skrev om i förra inlägget. )

Wish me luck!

 


Kommentarer
Postat av: chayenne

Härligt att ser fram emot till helgen :)

2011-11-02 @ 08:19:59
URL: http://sense.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0