Schnyggt.

Oh yes, yes, yes, yes YES! Tröjan jag snackade om fanns kvar. :D och jag köpte den... Den är senapsgul/orange. Svårt att förklara. Men schygg är den!




och sen köpte jag även (eller ja, H&M köpte till mig.. Fick dom ju gratis hehe)



Och detta blir min outfit på fredag, då det är görlparty i lund. Kul, kul, Kul!

Skulle ta ett foto på halsbandet men orkar inte för tillfället. Har inte berättat om det tror jag. Såg att det var inne med sånna "stela" halsband, typ halsringar(?)  igen och ja, jag hade ett som låg och väntade på mig. Tror jag fick det när jag tog studenten. Det är iaf super fint!
Så det blir det och ett par svarta kilklackar. :)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Väldigt fin tröja :)



KRAM

2011-11-03 @ 14:06:05
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0