Aaaaoooooow




I väntan på Greys har jag proppat i mig ännu ett par Panodil och bosatt mig på ovanvåningen, med tanke på att det är fotboll på tv som Niklas vill kolla på. Har haft ont i huvudet sen igårkväll. Gick och la mig med huvudvärk och vaknade med  huvudvärk. Hade inga tabletter hemma så kunde tyvärr inte ta några. Men imorse fick jag iaf nog. Det gjorde så jävla ont så jag fick helt enkelt köra och köra. Har satt på mig mina glasögon, som jag inte använt på hur länge som helst. Borde kanske använda dom oftare. Har ju ont i ögonen när jag har ont i huvudet, hade t.o.m ont i ögon när jag försökte blunda inatt. :( jaja, nu har jag iaf tabletter hemma och dom slinker ner med jämna mellanrum...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0