Underbara vackra barn.. <3





Den 25 oktober ska vi till BVC för kontroll, då även läkarkontroll. Så det kommer vikt och längd då. Men om jag inte minns fel så var han ca 75 cm lång och vägde runt 9500g. Smal och lång helt enkelt.
Händer så mkt nu så jag kommer aldrig komma ihåg allt. Han har ännu fler tänder nu, tror det är typ 6 st. Ja, dom ploppar upp hela tiden så jag vet inte riktigt.. haha
Vi leker typ pjätt (?) han jagar oss, och vi jagar honom. Det ser skit skoj ut när han vänder för att vi ska jaga honom.
Han reser sig mot ALLT.. Och ibland är det inte jätte bra. haha Tur man är med.
Han ÄLSKAR tvättmaskinen. Han kan sitta där och kolla hur länge som helst.
Det går inte en minut utan att han pratar. Maamaamaa, Naanaaa, Bababa, Dadada. osv. osv. Tror seriöst att han vet att jag är mamma för när han blir ledsen antingen i gåstolen eller krypandes på golvet så kommer han alltid fram till mig och säger mamamamamamamama....
Han flörtar med alla när man är ute och det är så sött. Ingen kan gå förbi utan att le eller prata med honom.
Han har börjat peka på saker med pekfingret och ja, tror nog att han försöker säga "titta". Men jag tänker inte säga att han KAN prata innan jag hör till 100% att han gör det. Känns lönt att man tror barnet pratar när dom råkar säga ett ord 2 ggr.

Ja, som sagt, det är inte ens lönt att ens försöka skriva allt. För jag kommer vekligen inte ihåg allt.
Ni får lite uppdatering iaf.


Mamma och pappa älskar dig så offantligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0