Jaadåååh!

Var på Center Syd men Ellen idag. Och Leo så klart.

Köpte ÄNTLIGEN mina curling kängor. Har ju funderat/planerat/velat länge. Så ja, Ellen övertalade mig. haha Dom var t.o.m nedsatta med 200:-



Det blev svarta (fast ser lite bruna ut irl faktiskt) Canada Snow. Och dom är sjukt sköna. Så ja, dom blir perfekt nu till vintern.

Som Niklas skrev till mig på sms, när jag berättat att jag handlat dom, "fullt utrustad till vintern" Och ja, det  är jag! Gött. Jag slipper frysa iaf!

Var även inne på Cubus och där hade dom 30% på ALLA KLÄDER! Fast där hittar man oftast bara något litet och det gjorde vi..

Det blev en blus.

    

Tycker det är så svårt att få till plaggets riktiga mönster/färg. Ja, allt, när man tar foto på dom så här. Därför försökte jag ta ett närmare foto på mönstret så ni ser lite bättre iaf. :) Kostade typ 120 spänn eller ngt.

Och en stickad tröja

      

Samma här, lite dåligt att se men man försöker iaf. :) gick på ca 300:- tror jag. Inte helt säker.


Till en helt annan sak. Var ju på en intervju igår. Och nej det var inte till ett jobb. Dom flesta tror nog det iom att det var en intervju. Får iaf reda på det på måndag. Oooh, spännande. Intervjun gick jätte bra, så kändes det iaf. Pratade och skrattade med intervjuaren, ja, vi blev typ bästa vänner. ;)
Men ibland när det känns som att det gått skit bra så visar det sig att det inte gjorde det.
Men fan, är nästan hundra på att det gick med tanke på att intervjun gick så bra. Kändes knappt som en intervju dessutom. haha (illa kanske?)

Ska iväg till B2 när Niklas kommer hem. En snabb visit, som det ipfs brukar bli. Lite kaffe hoppas jag på!

Ha det fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0