Välkommen in i min garderooob.

Sa ju att jag inte tycker om hemmabilder på kläder, för man ser inte den rätta färgen osv. Men ja, måste ju visa er vad jag köpt men det blev tyvärr inte allt.




Blus från New  Yorker. (pris? kommer inte ihåg, ca 200:- tror jag)


Tröja också från New Yorker (samma där, pris I DON`T KNOW, ca 150 kanske)
Den är genomskinlig, eller ja, den är inte tätt sydd så man ser igenom den.


Vit tubhalsduk. Älskar tubhalsdukar. Har flera stycken :) Kommer faktiskt inte ihåg var jag köpte den.

Har även ett par byxor från H&M, men dom var så skrynkliga så jag sket i att fota dom. Dom är iallafall ljusgrå.
Sen har jag även en t-shirt från New Yorker och den glömde jag helt enkelt fota. Den är mörkgrå med små söta figurer på. haha

Har ju handlat mer i sommar men känns inte lönt att visa allt. Kommer inte ens ihåg vilket jag har visat. Tror inte jag fotat kläder på hur länge som helst. Fy på dig Sandra!



Kommentarer
Postat av: Princess Diana

Snyggt!

2011-10-07 @ 02:02:45
URL: http://www.nattstad.se/DiiNoo
Postat av: Nathalie

Tävling på min blogg där man kan vinna 2st doftljus från swedish candles. Var gärna med!

2011-10-07 @ 11:02:44
URL: http://nathssfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0