Orka

uuuh, orkar verkligen inte sätta mig och fixa en header. PALLA!

Skulle igentligen varit upp i sthlm nu och gottat mig. MEN nej, jag blev självklart sjuk. Såå orättvist. Min systers andra son skulle döpas så det var största anledningen till att vi skulle dit och jag HATAR att jag blev sjuk. Hade sett fram imot detta så himla mkt. Men vi får åka upp en annan helg helt enkelt.

Jag har färgat håret brunt igen. Skulle igentligen bli blond  men ångrade mig som vanligt. Vet faktiskt inte alls hur jag vill ha det. :(
Funderar dock på att klippa lugg igen. Trivs som fan i lugg men det dumma är att man inte kan ångra sig.. haha Man får ju vänta ett tag tills det vuxit ur. Fast det är ju bara hår?!? Så ja, får kanske knippsa av lite...

Vad tycker ni?



Antar att jag måste sätta igång och uppdatera mer och roligare igen för att få ihop alla läsare som jag hade innan. Nu ligger det bara på ca 20/dag. WHAT? Har jag blivit så jävla tråkigt. Det är ju hemskt. Men känner inte för att blogga imellanåt helt enkelt. Bara att sätta igång datorn tar imot .(dels för att min dator är CP!)  Men ja, får se om det ändras med tiden. Annars får jag leva med min söta 20 läsare. haha Inte för att ni inte räcker men hade varit kul att komma upp i fler igen. Känns lite makt över det hela när jag vet att många läser.. (mohaha)

I veckan är det inbokat lite smått och gott. Dels larminstallering, BVC-besök och tjejmiddag. Ska försöka med en fika också (eller 2).

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp Te. Har varit på cs med B2 idag. Fikade och pratade strunt. :D
Niklas och Leo ♥ är på fotboll så jag har huset för mig själv. Första gången på lite mer än 8 månader nu. Har varit ensam små stunder när Niklas varit ute med Leo på promenad men förutom det har jag inte varit sjäv här hemma på vääääldigt länge. Fast dom dyker nog upp snart. :)


Te, te, te. Ge mig TE!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0